Seberengsek-Berengkseknya Lelaki, Dia Pasti Mencari Wanita Yang Terbaik Untuk Dinikahi

Jodoh
Sumber :
  • instagram

Olret – Siapa saja pasti menginginkan yang terbaik berlaku dalam hidupnya. Tak kira sama ada lelaki tersebut seorang yang jahat atau perusak, dia pasti mencari wanita yang terbaik untuk dijadikan permaisuri hati. Apatah lagi jika lelaki tersebut memang seorang yang baik dan sopan santun.

Bikin Haru! Wanita Ini Pinjamkan Toga ke Kakaknya yang Lulusan SMP saat Wisuda

Tapi mereka tidak sadar bahwa wanita yang baik juga menginginkan lelaki baik yang mampu menjaga dan membimbing mereka ke syurga kelak. Disebabkan itu kebanyakan dari mereka tidak berpikir dahulu sebelum bertindak atau melakukan sesuatu hal yang akhirnya akan memberi impak besar dan kesan buruk di masa depan mereka.

Apa yang berpikiran cetek mereka hanya keinginan berbuat dosa maksiat dan menuruti kehendak nafsu dalam mencari kesenangan yang sementara. Walhal ia hanyalah sebuah kebahagiaan yang merosakkan jiwa.

Kenapa Wanita Yang Baik Sahaja Menjadi Pilihan?

4 Ciri Utama Pria Yang Pantas Jadi Ayah Dari Anak-anakmu Nanti

Hakikatnya semua lelaki adalah sama, mereka memilih wanita yang terbaik untuk dijadikan pasangan hidup selepas kahwin. Bagi mereka wanita yang baik ini mampu untuk mengawal atau bersabar dengan sikap mereka yang teruk.

Selain itu, mereka yakin bahawa wanita yang baik sanggup menerima kekurangan yang ada pada dirinya dan mengubah diri mereka ke arah lebih baik di masa akan datang. Kebanyakan wanita yang baik akan setia pada si suami dan yakin serta patuh dengan takdir yang telah Tuhan tetapkan untuknya.

Masa Akan Menentukan Siapa Jodoh Yang Akan Jadi Pilihanmu.

Halaman Selanjutnya
img_title
Jangan Minder, Cantik Itu Gampang. Justru Yang Susah adalah Punya Inner Beauty